BALMAIN Paris Logo Brown tričko
Kód: 9912/S 9912/M 9912/L 9912/XL 9912/XXL Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Balmain Paris Logo Brown – pánské tričko
- Materiál: 100% bavlna
- Barva: hnědá, bílá
- Střih: regular fit
- Vzor: se vzorem, jednobarevný
- Detail: logo značky
- Model: XH1EF000
Made in Portugal
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pánská trička |
---|---|
Barva: | Hnědá |
Materiál: | Bavlna |
Vzor: | Se vzorem, Jednobarevný |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Víte, kdo stojí za popularizací francouzské tradiční elegance na americkém trhu? Za reprezentací elegance a luxusu přenesené do večerních šatů pro ty, kteří dbají na kvalitu a dokonalý souzvuk střihů a ceny? Návrhy spojené se záměrem zdůraznit ženskost a siluetu. Právě oděvy s touto myšlenkou začala produkovat značka Balmain v roce 1945, a od té doby se posouvá a produkuje nové kolekce, reprezentující zejména moderní a současnou ženu s podtónem francouzského stylu. Pojďme se spolu podívat, jakými kousky Balmain ovlivnil svět módního průmyslu.
Francouzská elegance
Zakladatelem značky Balmain je francouzský návrhář Pierre Balmain, který svou cestu sofistikované elegance budoval praxí v módních domech jako Dior či Givenchy. Svou značku dotáhl až do přepychového módního domu. Jeho začátky ale nebyly nejjednodušší. Své kolekce elegantních šatů produkoval v USA, což bylo vnímáno dalšími francouzskými návrháři jako nedůstojné, a tím jeho značku považovali za nelukrativní. Dlouhá životnost módního domu, jeho prominentnost a žádané návrhy však svědčí o přetrvávajícím úspěchu.
Světové hvězdy a vůně luxusu
Kolekce šatů i bot tvořily osobní šatníky klientely z královských rodin i filmových hvězd již v 50. letech. Patřily mezi ně hvězdy jako Katherine Hepburn či Brigitte Bardot. Balmain tvořil okouzlující kostýmy pro ikonické hollywoodské herečky a také se podílel na návrzích pro více než 50 filmů. Právě v této době začal Pierre reagovat na sen společnosti vést více konzumní životní styl a své kolekce jemně předefinoval. Zpopularizoval nošení štoly, nošení pouzdrových šatů pod sakem, vytvářel na míru šité obleky v elegantních liniích.
Pokud jste se chtěli přenést začátkem 50. let do světa luxusu a vysoké módy i jinak než přes ikonické kolekce, mohli jste tak učinit přes vůně Balmain. Ty se na trhu uchytily stejně úspěšně jako módní kousky a také jsou v současnosti synonymem kvalitních parfémů. Legendární vůně Vent Vert z roku 1947, která se vyrábí dodnes, byla jedním z nejprodávanějších parfémů své doby. Nejnovější edice byla vytvořena v roce 2016.
Úspěšní návrháři
Ikonické designy Balmain blejzrů zvýrazňující siluetu ženy prorazily ve světě módy ironicky až po smrti zakladatele Pierra. Návrh patří kreativci značky, kterým byl od roku 1993 do 2002 Oscar de la Renta. Ten převzal žezlo hlavního návrháře a v roce 2000 vytvořil blejzr jako výrazný doplněk k elegantním večerním šatům a doplňující návrh k Pierrovo módnímu archivu na jeho počest. Oscar de la Renta stál i za obnovením komerčního úspěchu módního domu. Vytvářel okouzlující róby na červený koberec pro současné celebrity jako Taylor Swift či Celine Dion. V jeho provedení Balmain se ženy cítily žensky a krásně. Konvenční ženskost byla synonymem značky až do roku 2002.
Od roku 2011 je hlavním kreativním ředitelem mladý návrhář Olivier Rousteing. Značka nadále podporuje myšlenku síly ženy s výraznými kousky lichotivě vyzdvihujícími ženskou siluetu, ale hlavní záměr je zaměřit se na moderní ženu. Rousteing ví, co chtějí nosit ženy 21. století, a proto zaměřil svou pozornost na streetwear a značku přenesl i do více neformálního, ležérního oblečení. Nové kolekce kombinují původní prvky smíchané s okouzlujícími siluetami. Výrazná elegantní saka nebo přiléhavé minišaty jsou pro sebevědomé ženy s nefalšovaným půvabem. Vzhledy reprezentují Kardashianky, zpěvačku Beyoncé, Justina Biebera a další, kteří patří pod tzv. Balmain Army. Hlavní vzhledy nejnovějších kolekcí triček přicházejí v khaki zelené barvě, zdobené charakteristickými zlatými kovanými knoflíky, kousky ve výrazných neonových barvách i metalické pleteniny. Rousteing rád spolupracuje s celebritami a umělci. Hudba, kultura a témata současnosti jsou hlavními inspiracemi kolekcí. Toto propojení je vidět i ve spolupráci s umělcem Kanye Westem.
V nejnovější kolekci převládají saka, kabáty s výraznými rameny, přiléhavé kalhoty z umělé kůže, minišaty a sukně nostalgicky připomínající minulost značky a boty na vysoké platformě. Moderní maximalistické mikiny a obuv metaforicky znázorňují ochranné oděvy, bandáže či záchranářské výstroje a reagují na situaci současnosti.